Compania spune că va anunța noi detalii, pe măsură ce funcția va evolua. Deocamdată, Google adună reacții de la editori.
Ce este Rewarded Ad Gate
Programul beta Rewarded Ad Gate va oferi oportunitatea de a genera bani pentru mai implicați utilizatori. Dacă un utilizator vizitează frecvent site-ul unei companii, va putea astfel să colecteze venituri suplimentare din anunțuri, susține Google, conform Media Post.
Cum va funcționa
Rewarded Ad Gate va servi până la un vizitator, la a cincea vizualizare a paginii din fiecare lună. Dacă vizitatorul alege să vadă un anunț scurt, un anunț video sau o imagine va fi redată timp de 30 de secunde sau mai puțin.
Un mesaj cu „Mulțumesc” va apărea după finalizarea anunțului. Vizitatorul va obține apoi acces la site după redarea mesajului. Dacă utilizatorul alege să nu vadă un anunț scurt, nu va putea accesa site-ul până când afișările paginii nu se resetează luna următoare sau până alege să vadă anunțul.
Google oferă reclame interstițiale cu recompensă
Google oferă, de asemenea, reclame interstițiale cu recompensă, care au devenit disponibile la începutul acestui an.
Anunțurile interstițiale cu recompensă sunt utilizate în mod obișnuit și în inventarul de aplicații, în special printre aplicațiile de jocuri, pentru a oferi funcții precum vieți suplimentare sau îmbunătățiri și sunt, de asemenea, acceptate de AdMob.
Există o diferență distinctă între această nouă funcție și anunțurile interstițiale cu recompensă. Opțiunea de monetizare testată în versiune beta este un tip de anunț cu recompensă, dar axată în mod special pe accesul la un site, pentru o perioadă de timp.
Sursa: capital.ro