Compania Facebook își schimbă numele în Meta. Anunțul a fost făcut de Mark Zuckerberg, acesta legând rebrandingul de dezvoltarea Metaverse

Facebook isi schimba numele companiei in META si anunta ca vor investi peste 10 miliarde de dolari in urmatorii ani in metavers, o serie de lumi virtuale interconectate și persistente care le permit oamenilor să interacționeze cu obiecte digitale și avatare.

De acum înainte, vom fi mai întâi Metaverse, nu Facebook”, a spus Mark Zuckerberg într-o prezentare redată în timpul evenimentului Oculus Connect al companiei. Platforma de socializare va păstra numele Facebook, dar va exista sub noua umbrelă de marcă, la fel ca Instagram sau WhatsApp.

Proiectul Metaverse, anunțat public de Mark Zuckerberg la jumătatea acestui an reprezintă un concept nou de socializare, care implică folosirea realității virtuale în interacțiunea dintre oameni, iar nu mesaje scrise, poze, sau înregistrări video, așa cum funcționează platformele actuale.

În ciuda rapoartelor că corporația ar putea fi supusă unei spargeri în mai multe companii mai mici, Facebook precizează că “structura sa corporativă nu se schimbă”, dar va funcționa financiar cu două bugete, unul denumit Reality Labs, care va dezvolta partea tehnologică de interconectare și Metaversul și, un al doilea, intitulat Family of Apps, care va grupa aplicațiile existente.

Facebook trece însă printr-o perioadă extrem de dificilă după ce documentele interne ajunse în presă sub denumirea Facebook Papers au dezvăluit practici comerciale controversate, în care compania a folosit ura și incitările la violență pentru viralizare și pentru creșterea profiturilor și a ignorat, deși cunoștea, faptul că Instagram afectează psihic adolescenții.

Mai multe voci din marketing cred că anunțarea intempestivă a schimbării numelor companiei, din Facebook în Meta, este mai degrabă o modalitate de distragere a atenției de la scandalurile care înconjoară firma. Comisarul European pentru Concurență a cerut zilele trecute reglementarea urgentă a practicilor platformelor de socializare.

Puteti investi la bursa prin platformele:

Recomandare: Nu uitati sa aveti un portofoliu diversificat pentru a fi protejat in caz de situatii mai putin placute in cazul unora dintre investitiile din portofoliu!


Vrei sa te ajut sa gasesti raspunsul la intrebarile tale referitoare la investitiile la bursa ? Contacteaza-ma printr-un mesaj privat pe facebook, scrie-mi un email la adresa mentor@paulmaior.ro, sau completeaza formularul de aici: https://bit.ly/2PvDpKZ


Vezi reducerile de sezon din magazinele:

eMag , Altex , Libris , Vegis , QuickMobile , FashionDays


Nu uita sa dai SHARE daca ti-a placut acest articol!


Investește la bursă prin:

67% din conturile CFD de retail pierd bani

NOTE & Risk warnings: Your capital is at risk. CFDs are complex instruments and come with a high risk of losing money rapidly due to leverage. 65% of retail investor accounts lose money when trading CFDs with this provider. You should consider whether you understand how CFDs work and whether you can afford to take the high risk of losing your money. I AM NOT A FINANCIAL ADVISOR and THIS IS NOT INVESTMENT ADVICE. I am just sharing my opinion and views alone on the market. What you do with your own money is your own responsibility. Seek a licensed CPO or financial advisor before you make any investments. Any references to historical price movements or levels is informational and based on external analysis and we do not warranty that any such movements or levels are likely to reoccur in the future. The financial services provided by this website carry a high level of risk and can result in the loss of all your funds. You should never invest money that you cannot afford to lose. Please be advised that certain products and/or multiplier levels may not be available for traders from EEA countries due to legal restrictions.

In ce investim la bursa ?

Investeste in actiuni la bursa:




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.