Smarter_way_USA

Internetul, „consilierul“ in turism al romanilor: ce cauta, ce vor si cum isi aleg vacantele

Românii se bazează foarte mult pe răspunsurile găsite pe Google atunci când caută informații despre vacanțe. Și sfaturile primite de la rude, prieteni și colegi sunt, de asemenea, importante în luarea unei decizii de cumpărare.

Acestea sunt detalii prezentate de agenția de marketing online Today’s, bazate pe un studiu care arată care sunt cele mai căutate destinații din țară sau străinătate și cum pot agențiile de turism să se promoveze mai eficient. Conform studiului realizat de Google și TNS, pe un eșantion de români care locuiesc în mediul urban și călătoresc frecvent, destinațiile preferate din România sunt Constanța, Brașov, Sibiu și Valea Prahovei.

Țările europene despre care românii se informează mai des sunt în continuare Bulgaria și Grecia. Românii încep să se documenteze cu una până la patru săptămâni înainte de plecarea în concediu către destinații din Europa.

Rezervările online se fac de obicei de pe computere clasice, de acasă, în timp ce telefonul mobil sau tableta sunt folosite preponderent pentru documentare.

În ceea ce privește această documentare, peste 60% din participanții la studiu au declarat că se informează pentru destinațiile de vacanță de la rude, prieteni, colegi, dar la fel de mult se documentează și online. La capitolul documentare pe Internet, Google este preferat, fiind folosit de 77% din românii care se informează online.

Cei mai mulți consideră că dacă se documentează online vor găsi cele mai mici prețuri, promoții și reduceri, precizează experții Today’s. La capitolul achiziții online de vacanță românii sunt destul de conservatori. Ei preferă să cumpere în urma unor interacțiuni personale, de aceea își doresc o discuție telefonică sau aleg să facă o vizită la agenția de turism.

Totodată, românii sunt foarte interesați de destinații turistice pe litoral și caută cazare la hotel atunci când merg în afara țării sau în călătorii de afaceri, mai puțin în cazul unor vacanțe scurte în țară.

Recomandările Today’s pentru agențiile de turism

Pentru agențiile de turism care vor să-și facă promovare online, Today’s recomandă reclamele prin Google AdWords, care sunt reținute de foarte multe persoane. Mai ales că în această zonă a Europei este motorul de căutare favorit pentru documentare și chiar pentru a lua o decizie de achiziție.

Totodată, agenția de turism trebuie să aibă în vedere o strategie de remarketing, dedicată potențialilor clienți care au ajuns pe site-ul lor și care trebuie fidelizați. Documentarea online durează de obicei câteva săptămâni, iar oamenii realizează, în medie, cinci căutări înainte de-a se decide asupra unei destinații și, posibil, unei oferte.

Tocmai de aceea, o altă metodă foarte bună de promovare este, conform agenției Today’s, realizarea de newslettere personalizate. Astfel, vizitatorii de pe un site de turism se pot înscrie la un newsletter cu oferte doar pentru Grecia sau Italia, în funcție de preferințele lor. Trebuie ținut cont că fidelizarea contează foarte mult, deoarece un client care a fost mulțumit într-un an se va întoarce și anul viitor.


Vezi reducerile de sezon din magazinele:

eMag , Evomag , Libris , Vegis , QuickMobile , FashionDays


Nu uita sa dai SHARE daca ti-a placut acest articol!


Investește la bursă prin:

76% din conturile CFD de retail pierd bani

NOTE & Risk warnings: Your capital is at risk. CFDs are complex instruments and come with a high risk of losing money rapidly due to leverage. 79.17% of retail investor accounts lose money when trading CFDs with this provider. You should consider whether you understand how CFDs work and whether you can afford to take the high risk of losing your money. I AM NOT A FINANCIAL ADVISOR and THIS IS NOT INVESTMENT ADVICE. I am just sharing my opinion and views alone on the market. What you do with your own money is your own responsibility. Seek a licensed CPO or financial advisor before you make any investments. Any references to historical price movements or levels is informational and based on external analysis and we do not warranty that any such movements or levels are likely to reoccur in the future. The financial services provided by this website carry a high level of risk and can result in the loss of all your funds. You should never invest money that you cannot afford to lose. Please be advised that certain products and/or multiplier levels may not be available for traders from EEA countries due to legal restrictions.

In ce investim la bursa ?

Investeste in actiuni la bursa:




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.